Typ de vraag of een trefwoord
Tips voor zoeken

Om te zoeken is het mogelijk om één of meer trefwoorden te gebruiken of een complete vraag. Het systeem zoekt de meest logische antwoorden naar aanleiding van de gebruikte zoekterm(en). Gebruik bij het zoeken daarom simpele woorden of zinnen.

Als er geen antwoord wordt gevonden of het antwoord niet voldoende informatie geeft, klik dan bij de vraag 'Heeft dit antwoord geholpen?' op 'Nee' en neem contact met ons op voor meer informatie.

Bedankt!
Als je een foutmelding krijgt na je betaling, dan is de betaling (hoewel wel al bij je afgeschreven) nog niet aan ons bevestigd.
Geen zorgen, wij weten dat dit soms gebeurt en houden je tickets daarom een uur voor je vast.
In de meeste gevallen is je bestelling gewoon geslaagd en ontvang je de tickets en / of bevestigng binnen uur in je mailbox (en zijn ze zichtbaar in je account / op onze app).

Heb je de tickets na een uur nog niet in je mailbox en/of in je account?
Neem dan contact met ons op.
Vermeld in je bericht het betalingskenmerk (dit is een lang nummer met de letters JB of JC in het midden, bijv.:01234567JB123456780106)
 
Heeft dit antwoord geholpen?
Bedankt! Jouw mening is belangrijk voor ons.
Indien het antwoord niet is gevonden dan kunt u doorgaan met zoeken of contact opnemen.
Powered by inbenta