Typ de vraag of een trefwoord
Tips voor zoeken

Om te zoeken is het mogelijk om één of meer trefwoorden te gebruiken of een complete vraag. Het systeem zoekt de meest logische antwoorden naar aanleiding van de gebruikte zoekterm(en). Gebruik bij het zoeken daarom simpele woorden of zinnen.

Als er geen antwoord wordt gevonden of het antwoord niet voldoende informatie geeft, klik dan bij de vraag 'Heeft dit antwoord geholpen?' op 'Nee' en neem contact met ons op voor meer informatie.

Bedankt!

Als je een foutmelding krijgt op het moment dat je wil betalen, dan kunnen er verschillende oorzaken zijn:

  1. Je hebt meerdere browsers / tabbladen open staan (de bestelling die je wil afrekenen is niet meer beschikbaar omdat je in een andere browser / tabblad een nieuwe bestelling hebt open staan)
  2. Er kan geen verbinding worden gemaakt met de bank/iDeal (door een storing bij 1 van die partijen)

In beide gevallen kan je de order die je wil afronden niet afrekenen.
Je tickets zijn reeds vrijgevallen of zullen weer vrij vallen voor de verkoop en zijn niet voor je gereserveerd.
Uiteraard kan je het opnieuw proberen. 
 

Heeft dit antwoord geholpen?
Bedankt! Jouw mening is belangrijk voor ons.
Indien het antwoord niet is gevonden dan kunt u doorgaan met zoeken of contact opnemen.
Powered by inbenta