Typ de vraag of een trefwoord
Tips voor zoeken

Om te zoeken is het mogelijk om één of meer trefwoorden te gebruiken of een complete vraag. Het systeem zoekt de meest logische antwoorden naar aanleiding van de gebruikte zoekterm(en). Gebruik bij het zoeken daarom simpele woorden of zinnen.

Als er geen antwoord wordt gevonden of het antwoord niet voldoende informatie geeft, klik dan bij de vraag 'Heeft dit antwoord geholpen?' op 'Nee' en neem contact met ons op voor meer informatie.

Bedankt!

Hoe werkt de ticketverkoop met gepersonaliseerde tickets / tickets op naam?

Home
Gepersonaliseerde tickets / tickets op naam zijn tickets waarbij de naam op het ticket overeen moet komen met de naam van de daadwerkelijke bezoeker.
Dit wordt gecontroleerd aan de hand van het identiteitsbewijs van de bezoeker bij de ingang van het event.
Heeft dit antwoord geholpen?
Bedankt! Jouw mening is belangrijk voor ons.
Indien het antwoord niet is gevonden dan kunt u doorgaan met zoeken of contact opnemen.
Als tickets voor een event op naam / gepersonaliseerd zijn, dan wordt dit op onze website (bij de informatie over het event) en voor en tijdens je aankoop vermeld.
Voor je tickets gaat kopen, krijg je een pop-up die je informeerd dat de tickets op naam / gepersonaliseerd zijn.
Tijdens het bestelproces wordt je gevraagd de namen van de bezoekers (en dus die op de tickets moet komen) in te vullen (als tickets niet op naam / gepersonaliseerd zijn dan wordt dit niet gevraagd).
 
Heeft dit antwoord geholpen?
Bedankt! Jouw mening is belangrijk voor ons.
Indien het antwoord niet is gevonden dan kunt u doorgaan met zoeken of contact opnemen.

Als tickets op naam / gepersonaliseerd worden verkocht, dan is dat op uitdrukkelijk verzoek van de organisator  / artiest.
Hiermee beogen de artiest en de organisatie om ongewenste handel in tickets te voorkomen.

Let op: slechts enkele events worden op naam / gepersonaliseerd verkocht.
 

Heeft dit antwoord geholpen?
Bedankt! Jouw mening is belangrijk voor ons.
Indien het antwoord niet is gevonden dan kunt u doorgaan met zoeken of contact opnemen.
Bij sommige events die gepersonaliseerd / op naam zijn, wordt de mogelijkheid geboden om 1 naam op meerdere tickets te zetten (maximaal op het aantal tickets dat je per klant / bestelling mag boeken).
Alle bezoekers die gebruik maken van een ticket op de naam van iemand anders, moeten dan wel tegelijkertijd  (met degene op wiens naam de tickets staan) door de toegangscontrole.

Wanneer bovenstaande mogelijkheid niet wordt geboden dan kan je helaas geen tickets bestellen als je nog niet wet wie er mee gaat.

 
Heeft dit antwoord geholpen?
Bedankt! Jouw mening is belangrijk voor ons.
Indien het antwoord niet is gevonden dan kunt u doorgaan met zoeken of contact opnemen.
Ja, dat kan.
Tijdens je bestelling vul je bij de bezoekersnamen dan niet je eigen naam, maar de naam van degene voor wie je de kaarten koopt in.
Heeft dit antwoord geholpen?
Bedankt! Jouw mening is belangrijk voor ons.
Indien het antwoord niet is gevonden dan kunt u doorgaan met zoeken of contact opnemen.
Het is niet mogelijk om achteraf een naam op een ticket te wijzigen (m.u.v. spelfouten).

Heeft dit antwoord geholpen?
Bedankt! Jouw mening is belangrijk voor ons.
Indien het antwoord niet is gevonden dan kunt u doorgaan met zoeken of contact opnemen.
Vul de naam in zoals deze ook op je legitimatie staat.
Neem je legitimatie (geen kopie!) ook mee naar het concert, want bij de ingang wordt je legitimatie namelijk gecontroleerd.

Heeft dit antwoord geholpen?
Bedankt! Jouw mening is belangrijk voor ons.
Indien het antwoord niet is gevonden dan kunt u doorgaan met zoeken of contact opnemen.

Dat hangt er van af of tickets gepersonaliseerd zijn.
Bij gepersonaliseerde tickets wordt de naam op het ticket en in ons systeem gecontroleerd.
Als deze niet overeenkomt met je legitimatie dan wordt je de toegang tot het event ontzegd.

Als tickets niet gepersonaliseerd zijn dan kan het in theorie wel, maar adviseren we het niet te doen.
De geldigheid van een ticket kan dan namelijk nooit worden gegarandeert of gecontroleert.
 

Heeft dit antwoord geholpen?
Bedankt! Jouw mening is belangrijk voor ons.
Indien het antwoord niet is gevonden dan kunt u doorgaan met zoeken of contact opnemen.
Powered by inbenta