Typ de vraag of een trefwoord
Tips voor zoeken

Om te zoeken is het mogelijk om één of meer trefwoorden te gebruiken of een complete vraag. Het systeem zoekt de meest logische antwoorden naar aanleiding van de gebruikte zoekterm(en). Gebruik bij het zoeken daarom simpele woorden of zinnen.

Als er geen antwoord wordt gevonden of het antwoord niet voldoende informatie geeft, klik dan bij de vraag 'Heeft dit antwoord geholpen?' op 'Nee' en neem contact met ons op voor meer informatie.

Bedankt!

Hoe kan ik betalen?

Home
Als je via ons call center tickets bestelt, dan ontvang je een zogenaamde AcceptE-mail.

Hiermee kan je de betaling doen via:
  • iDEAL
  • Creditcard (Mastercard en VISA)
  • Debitcard (Maestro)
Heeft dit antwoord geholpen?
Bedankt! Jouw mening is belangrijk voor ons.
Indien het antwoord niet is gevonden dan kunt u doorgaan met zoeken of contact opnemen.
Op onze website kan je jouw tickets betalen met:
  • iDEAL
  • creditcard (Mastercard/VISA/American Express)
  • SofortÜberweisung 
  • debitcard (Maestro)
  • Ticketmaster Gift Card
  • Klarna (later betalen) 

Klarna 

Met Klarna kan je je bestelling later betalen.
Je sluit met deze betaalmethode een soort lening af.
Hier zijn extra kosten aan verbonden (rente).
 

Heeft dit antwoord geholpen?
Bedankt! Jouw mening is belangrijk voor ons.
Indien het antwoord niet is gevonden dan kunt u doorgaan met zoeken of contact opnemen.
Als je geen gebruik maakt van internetbankieren, dan kan je bij zowel een online als telefonische bestelling ook met een credit- of debitcard betalen.

Heb je geen credit- of debitcard? Dan kan je jouw tickets alleen telefonisch bestellen.
Dit kan via telefoonnummer 0900-300 1250 (€ 0,60 per minuut).
Geef tijdens je bestelling aan dat je door middel van een overschrijving wil betalen.
Heeft dit antwoord geholpen?
Bedankt! Jouw mening is belangrijk voor ons.
Indien het antwoord niet is gevonden dan kunt u doorgaan met zoeken of contact opnemen.

Nee, wij accepteren de Podium Cadeaukaart niet als betaalmiddel.
Wij hebben namelijk geen samenwerking met Podium Cadeaukaart.

Let op: sommige van onze fysieke verkooppunten (winkels) accepteren de Podium Cadeaukaart wel, waardoor je toch Ticketmaster tickets met de Podium Cadeaukaart kan betalen.
Dit is echter een uitzondering op de regel en niet alle concerten en events worden via fysieke verkooppunten verkocht.

Heeft dit antwoord geholpen?
Bedankt! Jouw mening is belangrijk voor ons.
Indien het antwoord niet is gevonden dan kunt u doorgaan met zoeken of contact opnemen.

Wij accepteren alleen onze Ticketmaster Gift Card.
Deze kan je uitsluitend inwisselen bij een online bestelling (dus niet telefonisch).

Onze verkooppunten zijn vrij om te bepalen welke cadeaubonnen ze als betaalmiddel accepteren.
Je kan bij het verkooppunt waar je tickets wilt gaan kopen informeren of, en welke cadeaubonnen, daar worden geaccepteerd.

Heeft dit antwoord geholpen?
Bedankt! Jouw mening is belangrijk voor ons.
Indien het antwoord niet is gevonden dan kunt u doorgaan met zoeken of contact opnemen.

Als je een foutmelding krijgt op het moment dat je wil betalen, dan kunnen er verschillende oorzaken zijn:

  1. Je hebt meerdere browsers / tabbladen open staan (de bestelling die je wil afrekenen is niet meer beschikbaar omdat je in een andere browser / tabblad een nieuwe bestelling hebt open staan)
  2. Er kan geen verbinding worden gemaakt met de bank/iDeal (door een storing bij 1 van die partijen)

In beide gevallen kan je de order die je wil afronden niet afrekenen.
Je tickets zijn reeds vrijgevallen of zullen weer vrij vallen voor de verkoop en zijn niet voor je gereserveerd.
Uiteraard kan je het opnieuw proberen. 
 

Heeft dit antwoord geholpen?
Bedankt! Jouw mening is belangrijk voor ons.
Indien het antwoord niet is gevonden dan kunt u doorgaan met zoeken of contact opnemen.
Als je een foutmelding krijgt na je betaling, dan is de betaling (hoewel wel al bij je afgeschreven) nog niet aan ons bevestigd.
Geen zorgen, wij weten dat dit soms gebeurt en houden je tickets daarom een uur voor je vast.
In de meeste gevallen is je bestelling gewoon geslaagd en ontvang je de tickets en / of bevestigng binnen uur in je mailbox (en zijn ze zichtbaar in je account / op onze app).

Heb je de tickets na een uur nog niet in je mailbox en/of in je account?
Neem dan contact met ons op.
Vermeld in je bericht het betalingskenmerk (dit is een lang nummer met de letters JB of JC in het midden, bijv.:01234567JB123456780106)
 
Heeft dit antwoord geholpen?
Bedankt! Jouw mening is belangrijk voor ons.
Indien het antwoord niet is gevonden dan kunt u doorgaan met zoeken of contact opnemen.
Powered by inbenta