Typ de vraag of een trefwoord
Tips voor zoeken

Om te zoeken is het mogelijk om één of meer trefwoorden te gebruiken of een complete vraag. Het systeem zoekt de meest logische antwoorden naar aanleiding van de gebruikte zoekterm(en). Gebruik bij het zoeken daarom simpele woorden of zinnen.

Als er geen antwoord wordt gevonden of het antwoord niet voldoende informatie geeft, klik dan bij de vraag 'Heeft dit antwoord geholpen?' op 'Nee' en neem contact met ons op voor meer informatie.

Welkom!

Tickethandel

Home
Heb je meer betaalt voor je tickets dan de originele prijs?
Dan heb je de tickets niet bij een officieel verkooppunt gekocht.
Wij hanteren altijd de prijzen die de promotor of organisator van een event aan ons doorgeeft.

Op je afschrift kun je zien bij welk bedrijf je de tickets hebt gekocht.
Heb je ze bij ons gekocht, dan staat er op je afschrift Netgiro Payments en/of Ticketmaster.
Heeft dit antwoord geholpen?
Bedankt! Jouw mening is belangrijk voor ons.
Indien het antwoord niet is gevonden dan kunt u doorgaan met zoeken of contact opnemen.

Tickethandelaren kopen tickets bij ons zoals jij dat ook doet: via onze site, ons callcenter of een van onze verkooppunten.
Hiervoor gebruiken zij een particuliere (soms valse) naam, zodat wij niet kunnen nagaan dat deze tickets voor de handel zijn gekocht.
Vervolgens worden deze tickets doorverkocht.
Meestal voor een hogere prijs, afhankelijk van vraag en aanbod.

Als je een ticket van een tickethandelaar koopt dan ontvang je een ticket waar Ticketmaster op staat.
Hierdoor lijkt het dat je een ticket hebt gekocht bij de officiële verkoper.
De prijs op het ticket zal echter afwijken van het bedrag dat je betaald hebt.
Als je een ticket direct bij ons koopt dan zal altijd je naam en klantnummer op het ticket staan.
Bij een ticket dat niet direct bij ons is gekocht, zal geen of een andere naam op het ticket staan.

Check dus altijd voor je tickets gaat kopen wie de officiële verkoper van de tickets is.
Dit doe je heel gemakkelijk via de officiële website van de artiest, organisator/promotor of de zaal waar het event zal plaatsvinden.
Ga voor meer informatie naar WeetWaarJeKoopt.nl.

Heeft dit antwoord geholpen?
Bedankt! Jouw mening is belangrijk voor ons.
Indien het antwoord niet is gevonden dan kunt u doorgaan met zoeken of contact opnemen.

 

De handel in tickets is ons ook een doorn in het oog.
Helaas hebben diverse aangiftes en een rechtszaak van een organisator tegen de tickethandel weinig effect gehad.
Justitie wil hier (vooralsnog) niet tegen op te treden.

Tegenwoordig zijn tickethandelaren wel verplicht duidelijk te vermelden dat zij tickets doorverkopen.
Uiteraard doen wij, de organisatoren en promotors ons best om tickethandel tegen te gaan.
Zo stellen we een maximum aantal tickets per klant in en blokkeren wij klanten waarvan wij zeker weten dat ze tickets kopen voor de handel.

Ga voor meer info naar WeetWaarJeKoopt.nl

 

 

Heeft dit antwoord geholpen?
Bedankt! Jouw mening is belangrijk voor ons.
Indien het antwoord niet is gevonden dan kunt u doorgaan met zoeken of contact opnemen.

Op WeetWaarJeKoopt.nl staat een overzicht van de officiële en onofficiële verkooppunten. Ga voor je tickets gaat kopen na via welke partij de ticketverkoop verloopt. Dit check je heel gemakkelijk via de officiële website van de artiest, organisator/promotor of de zaal waar het event zal plaatsvinden.Wij verkopen onze tickets via Ticketmaster.nl, ons callcenter 0900 300 1250 (€0,60 cpm) en onze verkooppunten.

Heeft dit antwoord geholpen?
Bedankt! Jouw mening is belangrijk voor ons.
Indien het antwoord niet is gevonden dan kunt u doorgaan met zoeken of contact opnemen.

Ben je in het bezit van tickets waarop het Ticketmaster logo staat, maar heb je deze niet (zelf) via www.ticketmaster.nl, ons Contact Center of een van de verkooppunten gekocht? Dan kunnen wij de tickets helaas niet ongeldig maken en terugbetalen.

We betalen bij een afgelast of verschoven event alleen tickets terug aan de accounthouder van de tickets, via de oorpsonklijke rekening- of creditcardgegevens. Ongeacht op welke andere website de tickets gekocht zijn.

We adviseren je in zo'n geval contact op te nemen met degene van wie jij je tickets hebt gekocht.  

 

 

 

 

 

 

 

 

Heeft dit antwoord geholpen?
Bedankt! Jouw mening is belangrijk voor ons.
Indien het antwoord niet is gevonden dan kunt u doorgaan met zoeken of contact opnemen.
Powered by inbenta