Typ de vraag of een trefwoord
Tips voor zoeken

Om te zoeken is het mogelijk om één of meer trefwoorden te gebruiken of een complete vraag. Het systeem zoekt de meest logische antwoorden naar aanleiding van de gebruikte zoekterm(en). Gebruik bij het zoeken daarom simpele woorden of zinnen.

Als er geen antwoord wordt gevonden of het antwoord niet voldoende informatie geeft, klik dan bij de vraag 'Heeft dit antwoord geholpen?' op 'Nee' en neem contact met ons op voor meer informatie.

Welkom!

Overige

Home

Het antwoord op de meeste vragen kun je vinden hier in deze FAQ.
Heb je hier het antwoord op je vraag niet gevonden?
Dan verschijnt er vanzelf een contactformulier, waarmee je je vraag aan ons kan stellen.
We helpen je graag verder!

Telefonisch

Telefonisch kan je contact met ons opnemen via telefoonnummer 0900-300 1250 (60 cpm)
Let op: vrijdagochtend tussen 10.00 en 12.00 uur is het vaak erg druk i.v.m. verkoop van populaire events

Heb je al tickets bij ons besteld?
Dan heb je per e-mail een orderbevestiging van ons ontvangen.
In deze orderbevestiging staat een speciaal telefoonnummer voor vragen over je bestelling.

 

 

Heeft dit antwoord geholpen?
Bedankt! Jouw mening is belangrijk voor ons.
Indien het antwoord niet is gevonden dan kunt u doorgaan met zoeken of contact opnemen.
Wij richten ons voornamelijk op de verkoop aan particulieren en daarom wordt de BTW niet standaard vermeld tijdens de bestelling of in de orderbevestiging.
Als je een factuur nodig hebt om de tickets te declareren, neem dan gerust contact met ons op.
We zullen dan een factuur voor je maken en deze per post naar je sturen.

Heeft dit antwoord geholpen?
Bedankt! Jouw mening is belangrijk voor ons.
Indien het antwoord niet is gevonden dan kunt u doorgaan met zoeken of contact opnemen.
Aan het aanbieden van online betaalmogelijkheden, zoals iDEAL en creditcard, zijn kosten verbonden.
Deze kosten worden door de banken bij de ondernemer, Ticketmaster, in rekening gebracht.

In overleg met de organisator van het event wordt besloten of deze kosten worden verwerkt in de servicekosten of dat deze kosten apart worden getoond.
Omdat de organisator hierover meebeslist, kan dit per event verschillen.
 
Heeft dit antwoord geholpen?
Bedankt! Jouw mening is belangrijk voor ons.
Indien het antwoord niet is gevonden dan kunt u doorgaan met zoeken of contact opnemen.
Weet je zeker dat je je af wilt melden voor onze nieuwsbrief?
Hiermee ben je altijd op de hoogte van het laatste ticketnieuws!

Als je geen twijfels hebt, dan kan je je afmelden via je Ticketmaster account.
Dit doe je als volgt:

-    Klik rechts bovenin op ‘Log in’
-    Log in met het e-mailadres waarmee je jouw account hebt aangemaakt
-    Verwijder de ‘v’ in het vakje naast TicketAlert
-    Klik op ‘Vernieuwen’

Het kan maximaal 72 uur duren voordat deze aanpassing verwerkt is.

Heb je spijt van je uitschrijving?
Herhaal de bovenstaande stappen en zet weer een vinkje bij TicketAlert!

Heeft dit antwoord geholpen?
Bedankt! Jouw mening is belangrijk voor ons.
Indien het antwoord niet is gevonden dan kunt u doorgaan met zoeken of contact opnemen.

Als je een probleem hebt met een dienst of product wat je online hebt gekocht, probeer dan eerst een en ander op te lossen met het bedrijf waar je de aankoop hebt gedaan.
Kom je er met het bedrijf niet uit dan kan je voor tips en hulp terecht op de website Onlinegeschillenbeslechting

Heeft dit antwoord geholpen?
Bedankt! Jouw mening is belangrijk voor ons.
Indien het antwoord niet is gevonden dan kunt u doorgaan met zoeken of contact opnemen.
Wij doen ons best om iedereen zo goed mogelijk van dienst te zijn.
Mocht je toch ontevreden zijn over onze service en een klacht willen indien, vul dan ons contact formulier in.
We verzoeken je vriendeliijk om hierin duidelijk de term 'klacht' te vermelden.


 
Heeft dit antwoord geholpen?
Bedankt! Jouw mening is belangrijk voor ons.
Indien het antwoord niet is gevonden dan kunt u doorgaan met zoeken of contact opnemen.
Heb je een factuur van de bestelling nodig?
Neem dan contact met ons op.
Vermeld in het bericht het ordernummer waar de factuur voor nodig is en wij sturen de factuur z.s.m. per post toe.

Heeft dit antwoord geholpen?
Bedankt! Jouw mening is belangrijk voor ons.
Indien het antwoord niet is gevonden dan kunt u doorgaan met zoeken of contact opnemen.

Wat vervelend dat je niet de hele tijd kan staan.
Helaas is het niet toegestaan om een stoel(tje), kruk(je) of iets dergelijks mee te nemen naar een event.
Bij een festival is het meestal wel toegestaan om een kleed of vuilniszak mee te nemen om op te kunnen zitten.

 

Zijn er voor het event ook zitplaatsen beschikbaar?
Neem dan contact met ons op.

Misschien kunnen wij de tickets voor je ruilen.

Heeft dit antwoord geholpen?
Bedankt! Jouw mening is belangrijk voor ons.
Indien het antwoord niet is gevonden dan kunt u doorgaan met zoeken of contact opnemen.

In bijna elk contract dat wordt afgesloten met een artiest, staat het verzoek om het publiek te laten weten dat er niet (professioneel) gefotografeerd of gefilmd mag worden.

Niet professionele apparatuur (geen opzetbare lenzen), zoals mobiele telefoons of simpele digitale camera's worden over het algemeen wel toegelaten.

Een GoPro camera wordt meestal niet toegestaan.

Voor de exacte regels bij een bepaald event kan je het beste contact opnemen met de organisator van het event.
 

 

 

Heeft dit antwoord geholpen?
Bedankt! Jouw mening is belangrijk voor ons.
Indien het antwoord niet is gevonden dan kunt u doorgaan met zoeken of contact opnemen.

De minimale leeftijd om een event te mogen bezoeken is afhankelijk van het event en kan variëren.
De minimum leeftijd wordt bepaald door de promotor of organisator van het event.

Over het algemeen geldt het volgende advies; minimum leeftijd 16 jaar, kinderen en jongeren onder de 16 jaar begeleid door een volwassene en met goede gehoorbescherming.

Voor de exacte regels adviseren wij je om contact op te nemen met de organisator of locatie van het event.

 

Heeft dit antwoord geholpen?
Bedankt! Jouw mening is belangrijk voor ons.
Indien het antwoord niet is gevonden dan kunt u doorgaan met zoeken of contact opnemen.

 

Wij kunnen gemaakte kosten voor het bellen met ons Call Center niet vergoeden.

De kosten voor het gesprek worden (zoals wettelijk verplicht) direct gemeld.
Met het voortzetten van het gesprek ga je automatisch akkoord met de kosten.

Bij een populair event kunnen honderden of duizenden mensen tegelijk bellen.
Bij deze aantallen kunnen wij lange wachttijden niet voorkomen.

 

Heeft dit antwoord geholpen?
Bedankt! Jouw mening is belangrijk voor ons.
Indien het antwoord niet is gevonden dan kunt u doorgaan met zoeken of contact opnemen.
Tijdens de bestelling worden servicekosten per ticket en in sommige gevallen transactiekosten per order en bezorgkosten per order toegevoegd.
De hoogte van de servicekosten wordt bepaald in overleg met de promotor en aan de hand van diverse kosten die hiermee gedekt moeten worden.
Hierbij wordt tevens rekening gehouden met de verhouding tot de kaartprijs.
De hoogte van de servicekosten kan daarom per event verschillen.

De servicekosten dekken o.a.:
  • systeemkosten
  • datacommunicatiekosten
  • kosten van het beveiligd halffabrikaat (indien van toepassing)
  • verkoopkosten
  • administratiekosten
  • kosten voor de klantenservice
  • bancaire kosten (indien niet apart berekend in de transactiekosten)
  • toegangscontrolekosten
Transactiekosten voor iDEAL en creditcard betalingen worden niet direct door de bank in rekening gebracht bij de consument, maar bij de ondernemer (in dit geval Ticketmaster).
Deze kosten kunnen door de ondernemer worden doorbelast aan de consument, waarbij Ticketmaster in samenspraak met de organisator ervoor kan kiezen deze kosten apart te laten zien of deze kosten op te nemen in de servicekosten.
Ook de bezorgkosten kunnen apart worden getoond of opgenomen zijn in de servicekosten.

Het totaalbedrag van een reservering is dus opgebouwd uit vier componenten:
  • Kaartprijs (per ticket)
  • Servicekosten (per ticket)
  • Transactiekosten (per transactie, uitsluitend indien deze kosten niet zijn opgenomen in de servicekosten)
  • Bezorgkosten (per transactie, uitsluitend indien deze kosten niet zijn opgenomen in de servicekosten) De servicekosten, transactiekosten en bezorgkosten maken deel uit van de totale order en bepalen mede het totaalbedrag.
Heeft dit antwoord geholpen?
Bedankt! Jouw mening is belangrijk voor ons.
Indien het antwoord niet is gevonden dan kunt u doorgaan met zoeken of contact opnemen.

Je kan telefonisch contact met ons opnemen via 0900-300 1250 (60 cpm).

Let op: vrijdagochtend tussen 10.00 en 12.00 uur is het vaak erg druk i.v.m. verkoop van populaire events

Heb je al tickets bij ons besteld?
Dan heb je per e-mail een orderbevestiging ontvangen.
Hierin staat een speciaal telefoonnummer voor vragen over je bestelling.

Heeft dit antwoord geholpen?
Bedankt! Jouw mening is belangrijk voor ons.
Indien het antwoord niet is gevonden dan kunt u doorgaan met zoeken of contact opnemen.
Powered by inbenta