Typ de vraag of een trefwoord
Tips voor zoeken

Om te zoeken is het mogelijk om één of meer trefwoorden te gebruiken of een complete vraag. Het systeem zoekt de meest logische antwoorden naar aanleiding van de gebruikte zoekterm(en). Gebruik bij het zoeken daarom simpele woorden of zinnen.

Als er geen antwoord wordt gevonden of het antwoord niet voldoende informatie geeft, klik dan bij de vraag 'Heeft dit antwoord geholpen?' op 'Nee' en neem contact met ons op voor meer informatie.

Welkom!

Orderbevestiging

Home

Vaak is het huisnummer wel bij ons bekend, ook als deze niet op de orderbevestiging staat. Jouw huisnummer staat dan op de tweede adresregel van je account. De orderbevestiging pakt deze regel niet mee, waardoor jouw huisnummer lijkt te ontbreken. Mocht je huisnummer echt niet bij ons bekend zijn, dan neemt één van onze medewerkers vanzelf contact met je op.
Heeft dit antwoord geholpen?
Bedankt! Jouw mening is belangrijk voor ons.
Indien het antwoord niet is gevonden dan kunt u doorgaan met zoeken of contact opnemen.
Ons systeem ziet alle items die je hebt besteld als een ticket.
Extra’s zoals bijvoorbeeld een annuleringsverzekering, CD, cadeauverpakking of een T-shirt tellen dus ook als een ticket.
Het totaal aantal tickets dat je in de orderbevestiging ziet staan, is dus het totaal van het aantal tickets + het aantal items dat je bij ons hebt besteld.
Heeft dit antwoord geholpen?
Bedankt! Jouw mening is belangrijk voor ons.
Indien het antwoord niet is gevonden dan kunt u doorgaan met zoeken of contact opnemen.
Deze foutmelding krijg je te zien op het moment dat de betaling niet direct aan ons wordt bevestigd door het betalingsplatform.
Ons systeem blijft vervolgens een uur lang aan dit platform ‘vragen’ om de bevestiging van jouw betaling.
In de meeste gevallen komt de bevestiging van de betaling alsnog door en zal ons systeem de tickets naar je versturen.
Als deze bevestiging niet doorkomt, dan vervalt je reservering en gaan de tickets weer terug in de verkoop.

Heb je na een uur nog geen orderbevestiging van ons ontvangen?
Neem dan contact met ons op.
Vergeet niet om het DRWP nummer van je betaling te vermelden in je bericht.
Je vindt dit nummer op je afschrift bij de betaling aan Ticketmaster.
Als je met creditcard hebt betaald, vermeld dan de datum van je bestelling, het exacte bedrag en de soort creditcard die je hebt gebruikt.
Deze hebben wij nodig om je betaling terug te kunnen vinden.
 
Heeft dit antwoord geholpen?
Bedankt! Jouw mening is belangrijk voor ons.
Indien het antwoord niet is gevonden dan kunt u doorgaan met zoeken of contact opnemen.
Powered by inbenta