Typ de vraag of een trefwoord
Tips voor zoeken

Om te zoeken is het mogelijk om één of meer trefwoorden te gebruiken of een complete vraag. Het systeem zoekt de meest logische antwoorden naar aanleiding van de gebruikte zoekterm(en). Gebruik bij het zoeken daarom simpele woorden of zinnen.

Als er geen antwoord wordt gevonden of het antwoord niet voldoende informatie geeft, klik dan bij de vraag 'Heeft dit antwoord geholpen?' op 'Nee' en neem contact met ons op voor meer informatie.

Bedankt!

Andere afgelaste of gewijzigde concerten of events

Home

Soms is een organisator genoodzaakt een evenement af te lasten of te verschuiven.
Dit is vervelend voor alle partijen en iedereen doet dan ook altijd zijn uiterste best dit te voorkomen, maar helaas lukt dit niet altijd.
De reden van de afgelasting of verschuiving zal, indien bekend, door ons worden vermeld in de e-mail die we naar alle kopers van tickets voor het event sturen.

Heeft dit antwoord geholpen?
Bedankt! Jouw mening is belangrijk voor ons.
Indien het antwoord niet is gevonden dan kunt u doorgaan met zoeken of contact opnemen.

Klik hier voor een overzicht van alle afgelaste events.
Klik hier voor een overzicht van alle verschoven / verplaatste events.

 

Heeft dit antwoord geholpen?
Bedankt! Jouw mening is belangrijk voor ons.
Indien het antwoord niet is gevonden dan kunt u doorgaan met zoeken of contact opnemen.

Als een event wordt verschoven of geheel wordt afgelast, dan sturen wij, of de organisator, een e-mail naar alle klanten met tickets voor het betreffende event.
Het komt soms voor dat deze e-mail in de spamfilter/ junkmailbox terecht komt of helemaal wordt tegengehouden door de beveiliging van de mailbox.
Hierdoor kunnen wij niet beloven dat we iedereen kunnen bereiken.

Heb je jouw tickets bij een verkooppunt gekocht, dan kunnen wij je helaas niet informeren omdat we jouw gegevens niet hebben.

Tip: Check voor je van huis gaat onze website, of die van de zaal, of een van de social media kanalen van de zaal of artiest voor het laatste nieuws rondom het event.
 
Heeft dit antwoord geholpen?
Bedankt! Jouw mening is belangrijk voor ons.
Indien het antwoord niet is gevonden dan kunt u doorgaan met zoeken of contact opnemen.

Ja, je tickets blijven geldig voor de nieuwe datum, tijd of locatie.
Ook lidmaatschapstickets / parkeertickets / treintickets / etc. blijven geldig voor de nieuwe datum, tijd of locatie.

 

 

Heeft dit antwoord geholpen?
Bedankt! Jouw mening is belangrijk voor ons.
Indien het antwoord niet is gevonden dan kunt u doorgaan met zoeken of contact opnemen.

Heb je de tickets via ons callcenter of website gekocht, dan kan je online je geld terugvragen.
Als je de tickets telefonisch hebt gekocht, vermeld dan ook het rekeningnummer waarnaar wij het geld kunnen overmaken.

Heb je jouw tickets bij een van onze verkooppunten gekocht, dan verzoeken wij je de tickets per post op te sturen.
Stuur dan alsjeblieft ook je naam en rekeningnummer waar we het geld naar mogen overmaken mee.
Je mag dit sturen naar:

Ticketmaster Klantenservice
Antwoordnummer 18430
2501 WK Den Haag
Postzegel is niet nodig

Tip: Maak een kopie van de tickets, voor het geval ze kwijtraken in de post.


Let op:
Heb je je tickets via Seatwave gekocht? Neem dan contact op met Seatwave.

Heb je je tickets niet via Ticketmaster of Seatwave gekocht? Neem dan contact op met de persoon/het bedrijf waar je de tickets hebt gekocht.
Wij betalen alleen ticketgelden terug aan degene die de tickets direct bij ons heeft gekocht.
Heeft dit antwoord geholpen?
Bedankt! Jouw mening is belangrijk voor ons.
Indien het antwoord niet is gevonden dan kunt u doorgaan met zoeken of contact opnemen.

Servicekosten worden niet vergoed bij een afgelast of verschoven event.
Hiermee worden door Ticketmaster en de organisator namelijk de kosten gedekt die al zijn gemaakt om tickets te kunnen verkopen.
Hieronder vallen o.a. kosten voor de bedrijfsvoering.


Dat servicekosten niet worden vergoed bij een afgelast of verschoven event is ook beschreven in onze Algemene Voorwaarden.

 

Heeft dit antwoord geholpen?
Bedankt! Jouw mening is belangrijk voor ons.
Indien het antwoord niet is gevonden dan kunt u doorgaan met zoeken of contact opnemen.
Bij een verzekering betaal je een premie om kosten te vergoeden ‘in het geval dat’ er iets gebeurt wat wordt gedekt door de betreffende verzekering.
Deze premie wordt niet vergoed, ongeacht of er wel of geen gebruik wordt gemaakt van de verzekering.
Dit geldt ook voor de annuleringsverzekering op tickets en bij een afgelast of verschoven evenement wordt deze derhalve niet vergoed.
 

 

Heeft dit antwoord geholpen?
Bedankt! Jouw mening is belangrijk voor ons.
Indien het antwoord niet is gevonden dan kunt u doorgaan met zoeken of contact opnemen.

Nee, helaas kan dit niet.
We betalen bij een afgelast of verschoven event alleen tickets terug aan de originele koper (accounthouder) van de tickets. 
We betalen ook alleen ticketgelden terug naar de oorspronkelijke rekening- of creditcard die is gebruikt om de tickets bij ons te kopen. 

Verzoeken om terugbetaling van tickets die niet direct bij Ticketmaster zijn gekocht, kunnen we niet in behandeling nemen. 
We adviseren je in zo'n geval om contact op te nemen met degene van wie je de tickets hebt gekocht.
Meestal kan je dit nagaan door via je afschriften na te gaan aan wie je de betaling hebt gedaan.  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Heeft dit antwoord geholpen?
Bedankt! Jouw mening is belangrijk voor ons.
Indien het antwoord niet is gevonden dan kunt u doorgaan met zoeken of contact opnemen.
Powered by inbenta