Typ de vraag of een trefwoord
Tips voor zoeken

Om te zoeken is het mogelijk om één of meer trefwoorden te gebruiken of een complete vraag. Het systeem zoekt de meest logische antwoorden naar aanleiding van de gebruikte zoekterm(en). Gebruik bij het zoeken daarom simpele woorden of zinnen.

Als er geen antwoord wordt gevonden of het antwoord niet voldoende informatie geeft, klik dan bij de vraag 'Heeft dit antwoord geholpen?' op 'Nee' en neem contact met ons op voor meer informatie.

Bedankt!
Wat vervelend dat je andere tickets had gewild dan dat je nu hebt.
Het is echter niet mogelijk dat je andere tickets hebt gekregen dan je hebt betaald.

Het zou kunnen dat je aan het begin van je bestelling een vak / categorie hebt gekozen waar geen tickets in beschikbaar waren.
Onze website geeft dan na je keuze aan dat deze tickets niet meer beschikbaar zijn en welke alternatieve plaatsen voor je zijn gereserveerd.
Tijdens je bestelling zie je aan de rechterkant ook staan welke plaatsen je in reservering hebt.

Een andere mogelijkheid is dat je de 'terug' button van je browser hebt gebruikt.
Als er tickets voor je zijn gereserveerd die je niet wil behouden, dan kan je deze vrijgeven met de button 'Zoek opnieuw'.
Als je de 'terug' button gebruikt, dan houden de cookies de tickets voor je vast.

Of we de tickets kunnen ruilen, hangt er van af of de plaatsen die je wilde nog beschikbaar zijn en of de organisator toestemming geeft om te ruilen.
Neem contact met ons en we kijken graag voor je of er mogelijkheden zijn.
De kosten voor het ruilen van tickets zijn € 5,- per order.

Let op: voor events die participeren aan Fan Guarantee gelden andere regels.
Klik hier voor meer informatie over Fan Guarantee.
Heeft dit antwoord geholpen?
Bedankt! Jouw mening is belangrijk voor ons.
Indien het antwoord niet is gevonden dan kunt u doorgaan met zoeken of contact opnemen.
Powered by inbenta