Typ de vraag of een trefwoord
Tips voor zoeken

Om te zoeken is het mogelijk om één of meer trefwoorden te gebruiken of een complete vraag. Het systeem zoekt de meest logische antwoorden naar aanleiding van de gebruikte zoekterm(en). Gebruik bij het zoeken daarom simpele woorden of zinnen.

Als er geen antwoord wordt gevonden of het antwoord niet voldoende informatie geeft, klik dan bij de vraag 'Heeft dit antwoord geholpen?' op 'Nee' en neem contact met ons op voor meer informatie.

Bedankt!

Tickets niet ontvangen / kwijt / gestolen

Home
TICKETS PER POST
Als je de tickets na 2 weken nog niet in huis hebt, dan horen we dat graag van je.
Neem contact met ons op en vermeldt in je bericht alsjeblieft de juiste adresgegevens en de gegevens van de betaling (nummer op je afschrift met de letters JB in het midden, bijvoorbeeld 01234567JB12345670106).

Let op: Collector Tickets zijn een uitzondering. Klik hier voor meer informatie.

TICKETS PER E-MAIL 
Dan zou je deze binnen 1,5 uur moeten ontvangen.
Het zou kunnen dat de e-mail met de tickets in je spam of junkmail terecht is gekomen.
Kan je de tickets hier ook niet vinden?
Kijk dan op je account (klik rechts bovenin op LOG IN en log in met je e-mail adres en wachtwoord) of je tickets hier staan weergegeven.
Als ze hier staan weergegeven, dan kan je ze hier ook downloaden.

Heb je je tickets nog steeds niet gevonden?
Neem dan contact met ons op en vermeld de gegevens van je betaling in je bericht (nummer op je afschrift met de letters JB in het midden, bijvoorbeeld 01234567JB12345670106)

Let op!
Wacht niet te lang! Heb je tickets besteld, houd dan de bovenstaande levertijd in de gaten.
Zijn de tickets niet binnen, neem dan direct contact met ons op.
Als je korter dan 3 dagen voor het event contact met ons opneemt, kunnen wij je niet beloven dat we genoeg tijd hebben om de tickets alsnog bij je te krijgen. Daarnaast scheelt het een hoop stress als je er op tijd bij bent!
Heeft dit antwoord geholpen?
Bedankt! Jouw mening is belangrijk voor ons.
Indien het antwoord niet is gevonden dan kunt u doorgaan met zoeken of contact opnemen.
Heb je de bestelling net gedaan? Wacht dan nog heel even af.
Het kan maximaal 24 uur duren eer de tickets worden verzonden.
Binnen een uur zou je wel een orderbevestiging van je bestelling moeten ontvangen.

Heb je na een uur nog geen orderbevestiging van ons ontvangen?
Neem dan contact met ons op, zodat we voor je na kunnen kijken wat er aan de hand is.
Vergeet niet om het DRWP nummer van je betaling te vermelden.
Je vindt dit nummer op je afschrift bij de betaling aan Ticketmaster.
Als je met creditcard hebt betaald, vermeld dan de datum van je bestelling, het exacte bedrag en de soort creditcard.
Deze hebben wij nodig om je betaling en de bestelling terug te kunnen vinden.
We horen graag van je!
 
Heeft dit antwoord geholpen?
Bedankt! Jouw mening is belangrijk voor ons.
Indien het antwoord niet is gevonden dan kunt u doorgaan met zoeken of contact opnemen.

Als je een Treintour hebt gekocht, dan ontvang je 2 dagen voor het concert van ons een e-mail.
In deze e-mail vind je een link en een code, die je kan gebruiken om je treinticket te downloaden bij NS.

 

Heeft dit antwoord geholpen?
Bedankt! Jouw mening is belangrijk voor ons.
Indien het antwoord niet is gevonden dan kunt u doorgaan met zoeken of contact opnemen.

 

Dat is niet zo mooi, maar geen zorgen, dat kunnen we voor je oplossen.
Neem contact met ons op en vermeld je ordernummer of klantnummer in je bericht.
Als je het ordernummer of klantnummer niet meer weet, vermeld dan het betalingskenmerk.
Dit is het DRWP nummer dat op je afschrift staat.
 

 

Heeft dit antwoord geholpen?
Bedankt! Jouw mening is belangrijk voor ons.
Indien het antwoord niet is gevonden dan kunt u doorgaan met zoeken of contact opnemen.

 

Dat is natuurlijk heel vervelend.
Neem contact met ons op.
We zullen dan de tickets ongeldig maken en nieuwe tickets opsturen.
 

 

Heeft dit antwoord geholpen?
Bedankt! Jouw mening is belangrijk voor ons.
Indien het antwoord niet is gevonden dan kunt u doorgaan met zoeken of contact opnemen.

 

Dat is heel vervelend voor je.
Neem zo snel mogelijk contact met ons op, dan kunnen wij de gestolen tickets ongeldig maken en zorgen dat je nieuwe tickets ontvangt.
 

 

Heeft dit antwoord geholpen?
Bedankt! Jouw mening is belangrijk voor ons.
Indien het antwoord niet is gevonden dan kunt u doorgaan met zoeken of contact opnemen.

 

Dat hoeft geen probleem te zijn.
Zolang de barcode onbeschadigd is kun je de tickets nog gebruiken.
Is de barcode wel beschadigd, neem dan contact met ons op en dan zullen we voor nieuwe tickets zorgen.
 

 

Heeft dit antwoord geholpen?
Bedankt! Jouw mening is belangrijk voor ons.
Indien het antwoord niet is gevonden dan kunt u doorgaan met zoeken of contact opnemen.

Volg de onderstaande stappen om je tickets te downloaden:
 

  • Klik in de rechter bovenhoek van onze site op 'Account'
  • Klik vervolgens op 'Inloggen'
  • Log in met jouw e-mailadres en wachtwoord
  • Jouw tickets worden direct getoond of klik aan de linkerzijde bij Mijn Events op 'Mijn Tickets'
  • Klik bij het event van toepassing op 'Tickets bekijken'
  • Klik op het event waarvan je de tickets wil downloaden / printen

Heeft dit antwoord geholpen?
Bedankt! Jouw mening is belangrijk voor ons.
Indien het antwoord niet is gevonden dan kunt u doorgaan met zoeken of contact opnemen.
Powered by inbenta