Typ de vraag of een trefwoord
Tips voor zoeken

Om te zoeken is het mogelijk om één of meer trefwoorden te gebruiken of een complete vraag. Het systeem zoekt de meest logische antwoorden naar aanleiding van de gebruikte zoekterm(en). Gebruik bij het zoeken daarom simpele woorden of zinnen.

Als er geen antwoord wordt gevonden of het antwoord niet voldoende informatie geeft, klik dan bij de vraag 'Heeft dit antwoord geholpen?' op 'Nee' en neem contact met ons op voor meer informatie.

Bedankt!

Orderbevestiging / verzendwijze

Home

Vaak is het huisnummer wel bij ons bekend, ook als deze niet op de orderbevestiging staat. Jouw huisnummer staat dan op de tweede adresregel van je account. De orderbevestiging pakt deze regel niet mee, waardoor jouw huisnummer lijkt te ontbreken. Mocht je huisnummer echt niet bij ons bekend zijn, dan neemt één van onze medewerkers vanzelf contact met je op.
Heeft dit antwoord geholpen?
Bedankt! Jouw mening is belangrijk voor ons.
Indien het antwoord niet is gevonden dan kunt u doorgaan met zoeken of contact opnemen.
Ons systeem ziet alle items die je hebt besteld als een ticket.
Extra’s zoals bijvoorbeeld een annuleringsverzekering, CD, cadeauverpakking of een T-shirt tellen dus ook als een ticket.
Het totaal aantal tickets dat je in de orderbevestiging ziet staan, is dus het totaal van het aantal tickets + het aantal items dat je bij ons hebt besteld.
Heeft dit antwoord geholpen?
Bedankt! Jouw mening is belangrijk voor ons.
Indien het antwoord niet is gevonden dan kunt u doorgaan met zoeken of contact opnemen.
Omdat wij een commercieel bedrijf zijn, bieden wij ruimte op onze website en onze tickets aan voor adverteerders.
Wij begrijpen dat het printen van je tickets hierdoor veel inkt kan kosten.
Om inkt te besparen, kan je je tickets in zwart/wit uitprinten (kleur is niet verplicht) en in de laagste printkwaliteit.
Je tickets kunnen dan nog steeds gescand worden.
 
Heeft dit antwoord geholpen?
Bedankt! Jouw mening is belangrijk voor ons.
Indien het antwoord niet is gevonden dan kunt u doorgaan met zoeken of contact opnemen.

Tijdens het bestellen van tickets kan je zelf kiezen hoe je de tickets wenst te ontvangen: per post, per e-mail of op je mobiele telefoon.
Alle mogelijke opties worden getoond.
Helaas is het niet mogelijk om na het afronden van je bestelling dit nog te wijzigen.

 

 

Heeft dit antwoord geholpen?
Bedankt! Jouw mening is belangrijk voor ons.
Indien het antwoord niet is gevonden dan kunt u doorgaan met zoeken of contact opnemen.
Sorry, maar dit is helaas niet mogelijk.
Na het afronden van de bestelling kan de bezorgwijze niet meer worden aangepast.
 
Heeft dit antwoord geholpen?
Bedankt! Jouw mening is belangrijk voor ons.
Indien het antwoord niet is gevonden dan kunt u doorgaan met zoeken of contact opnemen.
Powered by inbenta