Typ de vraag of een trefwoord
Tips voor zoeken

Om te zoeken is het mogelijk om één of meer trefwoorden te gebruiken of een complete vraag. Het systeem zoekt de meest logische antwoorden naar aanleiding van de gebruikte zoekterm(en). Gebruik bij het zoeken daarom simpele woorden of zinnen.

Als er geen antwoord wordt gevonden of het antwoord niet voldoende informatie geeft, klik dan bij de vraag 'Heeft dit antwoord geholpen?' op 'Nee' en neem contact met ons op voor meer informatie.

Bedankt!

Gepersonaliseerde tickets / Tickets op naam

Home

Als tickets op naam / gepersonaliseerd worden verkocht, dan is dat op uitdrukkelijk verzoek van de organisator  / artiest.
Hiermee beogen de artiest en de organisatie om ongewenste handel in tickets te voorkomen.

Let op: slechts enkele events worden op naam / gepersonaliseerd verkocht.
 

Heeft dit antwoord geholpen?
Bedankt! Jouw mening is belangrijk voor ons.
Indien het antwoord niet is gevonden dan kunt u doorgaan met zoeken of contact opnemen.
Als tickets voor een event op naam / gepersonaliseerd zijn, dan wordt dit op onze website (bij de informatie over het event) en voor en tijdens je aankoop vermeld.
Voor je tickets gaat kopen, krijg je een pop-up die je informeerd dat de tickets op naam / gepersonaliseerd zijn.
Tijdens het bestelproces wordt je gevraagd de namen van de bezoekers (en dus die op de tickets moet komen) in te vullen (als tickets niet op naam / gepersonaliseerd zijn dan wordt dit niet gevraagd).
 
Heeft dit antwoord geholpen?
Bedankt! Jouw mening is belangrijk voor ons.
Indien het antwoord niet is gevonden dan kunt u doorgaan met zoeken of contact opnemen.
Gepersonaliseerde tickets / tickets op naam zijn tickets waarbij de naam op het ticket overeen moet komen met de naam van de daadwerkelijke bezoeker.
Dit wordt gecontroleerd aan de hand van het identiteitsbewijs van de bezoeker bij de ingang van het event.
Heeft dit antwoord geholpen?
Bedankt! Jouw mening is belangrijk voor ons.
Indien het antwoord niet is gevonden dan kunt u doorgaan met zoeken of contact opnemen.
Nee hoor, dat is in principe geen probleem (tenzij bij het event expliciet is vermeld dat de tickets op naam staan – zie voor meer info het kopje Tickets op naam  in onze FAQ).
Op de tickets staat altijd de naam van de klant die de tickets bij ons heeft besteld.
Je kan meerdere tickets tegelijk bestellen en op deze tickets staat dan dezelfde naam.
Je hebt per persoon vanzelfsprekend maar 1 ticket nodig, dus de andere tickets worden door anderen gebruikt.

Houd er wel rekening mee dat dit alleen geldt als je de tickets rechtstreeks bij ons hebt gekocht.
Als de naam op de tickets niet de naam is van degene die de tickets heeft besteld, dan zijn de tickets waarschijnlijk via een handelaar (doorverkoper) gekocht.
De naam op het ticket is dan op zich niet het probleem, maar we kunnen de geldigheid van je ticket niet garanderen.

Let op als je zelf je tickets doorverkoopt!
De tickets staan op jouw naam en als er misbruik wordt gemaakt (weer meerdere keren doorverkopen, kopiëren, etc.) van deze tickets, dan kan justitie bij jou aankloppen voor meer informatie.

Meer informatie over de handel in tickets kan je vinden op Weetwaarjekoopt.nl.
 

 

 

Heeft dit antwoord geholpen?
Bedankt! Jouw mening is belangrijk voor ons.
Indien het antwoord niet is gevonden dan kunt u doorgaan met zoeken of contact opnemen.
Het is niet mogelijk om achteraf een naam op een ticket te wijzigen (m.u.v. spelfouten).

Heeft dit antwoord geholpen?
Bedankt! Jouw mening is belangrijk voor ons.
Indien het antwoord niet is gevonden dan kunt u doorgaan met zoeken of contact opnemen.
Dit kan je zien in je account op onze website.
Als je bij je transacties op het ordernummer klikt, dan zie je alle informatie van je bestelling, inclusief de namen die je bij je bestelling hebt doorgegeven.
 
Heeft dit antwoord geholpen?
Bedankt! Jouw mening is belangrijk voor ons.
Indien het antwoord niet is gevonden dan kunt u doorgaan met zoeken of contact opnemen.
Als je tickets hebt die gepersonaliseerd / op naam zijn, maar je kan niet naar het event, dan zijn er helaas geen oplossingen voor.
Er mogen geen namen op tickets worden gewijzigd en je kan je tickets daarom niet aan iemand anders geven / verkopen.
Wij begrijpen dat dat vervelend kan zijn, echter de regels zijn zeer streng als tickets op naam / gepersonaliseerd worden verkocht.
 
Heeft dit antwoord geholpen?
Bedankt! Jouw mening is belangrijk voor ons.
Indien het antwoord niet is gevonden dan kunt u doorgaan met zoeken of contact opnemen.
Helaas kan dit niet, omdat de tickets op naam staan.
Bij de ingang wordt de naam op het ticket en je legitimatie gecontroleerd.
Als deze niet overeenkomen dan kan de toegang tot het concert worden geweigerd.

Heeft dit antwoord geholpen?
Bedankt! Jouw mening is belangrijk voor ons.
Indien het antwoord niet is gevonden dan kunt u doorgaan met zoeken of contact opnemen.
Jazeker, want bij de ingang worden je legitimatie én de ticket met jouw naam erop gecontroleerd.
Een kopie van je legitimatie is niet voldoende.
Heeft dit antwoord geholpen?
Bedankt! Jouw mening is belangrijk voor ons.
Indien het antwoord niet is gevonden dan kunt u doorgaan met zoeken of contact opnemen.
Als een concert op naam is verkocht, dan kan dat wel als op beide tickets de juiste naam staan, die overeenkomt met de naam op elk afzonderlijk identiteitsbewijs.

In het geval van dezelfde naam op meerdere tickets dienen beide bezoekers op de avond van het concert samen, tegelijkertijd langs de kaartcontrole te gaan. 

Als een concert niet op naam is verkocht, dan kan iedereen los van elkaar naar het concert, omdat de naam op de tickets niet wordt geconroleerd.
Heeft dit antwoord geholpen?
Bedankt! Jouw mening is belangrijk voor ons.
Indien het antwoord niet is gevonden dan kunt u doorgaan met zoeken of contact opnemen.
Dit is helaas niet mogelijk. Als je op het moment van je aankoop niet zeker bent wie er met je meegaat, vul dan 4 keer je eigen naam in. Jullie moeten dan wel tegelijkertijd langs de kaartcontrole bij de Ziggo Dome gaan.
Heeft dit antwoord geholpen?
Bedankt! Jouw mening is belangrijk voor ons.
Indien het antwoord niet is gevonden dan kunt u doorgaan met zoeken of contact opnemen.
Als je een spelfout hebt gemaakt in je naam als koper, neem dan online contact op met de klantenservice van Ticketmaster via het online contactformulier: https://klantenservice.ticketmaster.nl/contact/
Heeft dit antwoord geholpen?
Bedankt! Jouw mening is belangrijk voor ons.
Indien het antwoord niet is gevonden dan kunt u doorgaan met zoeken of contact opnemen.
Powered by inbenta