Waarmee kunnen we je helpen
Tips voor zoeken

Om te zoeken is het mogelijk om één of meer trefwoorden te gebruiken of een complete vraag. Het systeem zoekt de meest logische antwoorden naar aanleiding van de gebruikte zoekterm(en). Gebruik bij het zoeken daarom simpele woorden of zinnen.

Als er geen antwoord wordt gevonden of het antwoord niet voldoende informatie geeft, klik dan bij de vraag 'Heeft dit antwoord geholpen?' op 'Nee' en neem contact met ons op voor meer informatie.

Bedankt!

Fan Guarantee

Home

Onderstaande events vallen onder Fan Guarantee:

Vestrock
01/02/03 juni 2018
Buitenvest

Retropop
8 - 9 juni 2018
Emmen

Mythen Expositie Othilia Verdurmen
12 april - 24 juni 2018
Deventer

Parkpop Saturday Night
23 juni 2018
Den haag

Dynamo Metal Fest
14 Juli 2018
Eindhoven

Fields of Joy Festival
21 juli 2018
Oldenzaal

BCL TREFFE
23 en 24 november 2018

Within Temptation
24 november - 22 december 2018
Diverse locaties 

Openluchttheater Hoessenbosch
Diverse voorstellingen en data
Berghem

Poppodium Ducker
Diverse voorstellingen en data
Hoofddorp

Heeft dit antwoord geholpen?
Bedankt! Jouw mening is belangrijk voor ons.
Indien het antwoord niet is gevonden dan kunt u doorgaan met zoeken of contact opnemen.
Fan Gaurantee is een pakket van verschillende zekerheden die je hebt als je tickets koopt bij Ticketmaster voor participerende events en venues. Meer algemene informatie over Fan Guarantee lees je hier.
Heeft dit antwoord geholpen?
Bedankt! Jouw mening is belangrijk voor ons.
Indien het antwoord niet is gevonden dan kunt u doorgaan met zoeken of contact opnemen.
Tickets van de participerende events zijn tot 72 uur na je bestelling te annuleren.
Dit is mogelijk tot twee weken voor het event.
Als je een order plaatst binnen 14 dagen voor het event kom je niet meer in aanmerking voor bedenktijd. 

LET OP:
De volgende tickets vallen niet onder de 72-uur bedenktijd: VIP, Platinum en andere premium tickets, tickets gekocht bij een fysiek verkooppunt zoals Primera en tickets besteld op een veiling of een tweedehandssite. 
 
Heeft dit antwoord geholpen?
Bedankt! Jouw mening is belangrijk voor ons.
Indien het antwoord niet is gevonden dan kunt u doorgaan met zoeken of contact opnemen.
Je komt alleen in aanmerking voor het annuleren van je ticket(s) en restitutie als je je verzoek indient binnen 72 uur na het plaatsen van je order via dit formulier: https://klantenservice.ticketmaster.nl//contact-fan-guarantee
Als je verzoek ingewilligd wordt dan krijg je binnen 14 dagen bericht.
Binnen 21 dagen krijg je het volledige ticketbedrag inclusief servicekosten (maar exclusief eventuele bezorgkosten en transactiekosten) terug op de bankrekening of de creditcard waarmee je de betaling oorspronkelijk hebt voldaan.  
Heeft dit antwoord geholpen?
Bedankt! Jouw mening is belangrijk voor ons.
Indien het antwoord niet is gevonden dan kunt u doorgaan met zoeken of contact opnemen.

Met Fan Guarantee kan je je tickets omruilen tot exact 14 dagen voor het event.

Heeft dit antwoord geholpen?
Bedankt! Jouw mening is belangrijk voor ons.
Indien het antwoord niet is gevonden dan kunt u doorgaan met zoeken of contact opnemen.

Met Fan Guarantee kan je je tickets omruilen voor vergelijkbare of betere plaatsen (verglijkbare rang of hoger) bij hetzelfde event.
Je kan je tickets ook voor vergelijkbare of betere plaatsen bij een event van dezelfde artiest in dezelfde zaal/locatie omruilen.

Let op:
Je kan per event één transactie ruilen.
Tickets gekocht bij een fysiek verkooppunt zoals Primera kunnen niet worden geruild, net als tickets besteld op een veiling of een tweedehandssite.
 

Heeft dit antwoord geholpen?
Bedankt! Jouw mening is belangrijk voor ons.
Indien het antwoord niet is gevonden dan kunt u doorgaan met zoeken of contact opnemen.
Je kan je tickets omruilen tot 14 dagen voor het event.
Dit kan alleen telefonisch zodat we zeker weten dat de door jou gewenste plaatsen nog beschikbaar zijn.
Je kan ons bellen op telefoonnummer: 0900-3001255 (lokaal tarief).
  
Heeft dit antwoord geholpen?
Bedankt! Jouw mening is belangrijk voor ons.
Indien het antwoord niet is gevonden dan kunt u doorgaan met zoeken of contact opnemen.
Zodra je telefonisch contact met ons opneemt en we kunnen je order nog omzetten naar de door jou gewenste plaatsen maken we een nieuwe order voor je aan.
We sturen je dan een betaalverzoek per mail voor het mogelijke verschil in prijs van je nieuwe tickets t.o.v. je oude tickets plus eenmalig € 7,50 aan wijzigingskosten (per order).
Zodra de betaling is voldaan (binnen de termijn van 24 uur) sturen we je de nieuwe tickets toe en maken we je oude tickets ongeldig.
Heeft dit antwoord geholpen?
Bedankt! Jouw mening is belangrijk voor ons.
Indien het antwoord niet is gevonden dan kunt u doorgaan met zoeken of contact opnemen.
De bedenktijd en omruilservice is gelimiteerd.
We honoreren niet meer dan 3 verzoeken (annuleren of omruilen) per jaar en maximaal 1 per maand.  
Heeft dit antwoord geholpen?
Bedankt! Jouw mening is belangrijk voor ons.
Indien het antwoord niet is gevonden dan kunt u doorgaan met zoeken of contact opnemen.
Powered by inbenta