Typ de vraag of een trefwoord
Tips voor zoeken

Om te zoeken is het mogelijk om één of meer trefwoorden te gebruiken of een complete vraag. Het systeem zoekt de meest logische antwoorden naar aanleiding van de gebruikte zoekterm(en). Gebruik bij het zoeken daarom simpele woorden of zinnen.

Als er geen antwoord wordt gevonden of het antwoord niet voldoende informatie geeft, klik dan bij de vraag 'Heeft dit antwoord geholpen?' op 'Nee' en neem contact met ons op voor meer informatie.

Welkom!

Betaling

Home
Wij richten ons voornamelijk op de verkoop aan particulieren en daarom wordt de BTW niet standaard vermeld tijdens de bestelling of in de orderbevestiging.
Als je een factuur nodig hebt om de tickets te declareren, neem dan gerust contact met ons op.
We zullen dan een factuur voor je maken en deze per post naar je sturen.

Heeft dit antwoord geholpen?
Bedankt! Jouw mening is belangrijk voor ons.
Indien het antwoord niet is gevonden dan kunt u doorgaan met zoeken of contact opnemen.
Aan het aanbieden van online betaalmogelijkheden, zoals iDEAL en creditcard, zijn kosten verbonden.
Deze kosten worden door de banken bij de ondernemer, Ticketmaster, in rekening gebracht.

In overleg met de organisator van het event wordt besloten of deze kosten worden verwerkt in de servicekosten of dat deze kosten apart worden getoond.
Omdat de organisator hierover meebeslist, kan dit per event verschillen.
 
Heeft dit antwoord geholpen?
Bedankt! Jouw mening is belangrijk voor ons.
Indien het antwoord niet is gevonden dan kunt u doorgaan met zoeken of contact opnemen.
Als je een foutmelding krijgt op het moment dat je wil betalen dan is dat natuurlijk heel vervelend.
Er kunnen 2 oorzaken voor deze foutmelding zijn:

1. Het kan zijn dat er meerdere browsers open stonden en waarvan er één voortijdig is gesloten.
Hoeveel browsers je ook opent, door de cookies zal ons systeem in iedere browser (of tabblad binnen 1 browser) dezelfde tickets voor je selecteren.
Dit doen we zo om iedereen zo veel mogelijk kan te geven om tickets te kopen.
Als 1 van de browsers of tabbladen wordt gesloten, dan worden de tickets vrijgegeven en niet meer vastgehouden op jouw IP-adres.
Ook als de tickets in een andere browser of tabblad nog te zien zijn, dan zijn deze niet meer voor jou gereserveerd.
Bij de betaling zal ons systeem zien dat er geen tickets op je IP-adres staan en andere tickets toewijzen of een foutmelding geven.

2. Een andere mogelijkheid is dat er een storing was ergens in het betalingsproces, waardoor geen verbinding tot stand gebracht kon worden.

Als je een foutmelding krijgt dan kunnen de tickets niet worden betaald en gaan (of zijn) de tickets weer terug in de verkoop.
Het enige wat je kan doen is, zolang er nog tickets beschikbaar zijn, een nieuwe bestelling plaatsen.


 
Heeft dit antwoord geholpen?
Bedankt! Jouw mening is belangrijk voor ons.
Indien het antwoord niet is gevonden dan kunt u doorgaan met zoeken of contact opnemen.
Heb je de bestelling net gedaan? Wacht dan nog heel even af.
Het kan maximaal 24 uur duren eer de tickets worden verzonden.
Binnen een uur zou je wel een orderbevestiging van je bestelling moeten ontvangen.

Heb je na een uur nog geen orderbevestiging van ons ontvangen?
Neem dan contact met ons op, zodat we voor je na kunnen kijken wat er aan de hand is.
Vergeet niet om het DRWP nummer van je betaling te vermelden.
Je vindt dit nummer op je afschrift bij de betaling aan Ticketmaster.
Als je met creditcard hebt betaald, vermeld dan de datum van je bestelling, het exacte bedrag en de soort creditcard.
Deze hebben wij nodig om je betaling en de bestelling terug te kunnen vinden.
We horen graag van je!
 
Heeft dit antwoord geholpen?
Bedankt! Jouw mening is belangrijk voor ons.
Indien het antwoord niet is gevonden dan kunt u doorgaan met zoeken of contact opnemen.
Deze foutmelding krijg je te zien op het moment dat de betaling niet direct aan ons wordt bevestigd door het betalingsplatform.
Ons systeem blijft vervolgens een uur lang aan dit platform ‘vragen’ om de bevestiging van jouw betaling.
In de meeste gevallen komt de bevestiging van de betaling alsnog door en zal ons systeem de tickets naar je versturen.
Als deze bevestiging niet doorkomt, dan vervalt je reservering en gaan de tickets weer terug in de verkoop.

Heb je na een uur nog geen orderbevestiging van ons ontvangen?
Neem dan contact met ons op.
Vergeet niet om het DRWP nummer van je betaling te vermelden in je bericht.
Je vindt dit nummer op je afschrift bij de betaling aan Ticketmaster.
Als je met creditcard hebt betaald, vermeld dan de datum van je bestelling, het exacte bedrag en de soort creditcard die je hebt gebruikt.
Deze hebben wij nodig om je betaling terug te kunnen vinden.
 
Heeft dit antwoord geholpen?
Bedankt! Jouw mening is belangrijk voor ons.
Indien het antwoord niet is gevonden dan kunt u doorgaan met zoeken of contact opnemen.
Als je via ons call center tickets bestelt, dan ontvang je een zogenaamde AcceptE-mail.

Hiermee kan je de betaling doen via:
  • iDEAL
  • Creditcard (Mastercard en VISA)
  • Debitcard (Maestro)
Heeft dit antwoord geholpen?
Bedankt! Jouw mening is belangrijk voor ons.
Indien het antwoord niet is gevonden dan kunt u doorgaan met zoeken of contact opnemen.
Op onze website kan je jouw tickets betalen met:
  • iDEAL
  • creditcard (Mastercard/VISA/American Express)
  • SofortÜberweisung 
  • debitcard (Maestro)
  • Ticketmaster Gift Card
  • Klarna (later betalen) 

Klarna 

Met Klarna kan je je bestelling later betalen.
Je kan hierbij kiezen uit betalen binnen 14 dagen of in termijnen.
Je sluit met deze betaalmethode een soort lening af.
Hier zijn extra kosten aan verbonden (rente).



 

 

Heeft dit antwoord geholpen?
Bedankt! Jouw mening is belangrijk voor ons.
Indien het antwoord niet is gevonden dan kunt u doorgaan met zoeken of contact opnemen.
Als je geen gebruik maakt van internetbankieren, dan kan je bij zowel een online als telefonische bestelling ook met een credit- of debitcard betalen.

Heb je geen credit- of debitcard? Dan kan je jouw tickets alleen telefonisch bestellen.
Dit kan via telefoonnummer 0900-300 1250 (€ 0,60 per minuut).
Geef tijdens je bestelling aan dat je door middel van een overschrijving wil betalen.
Heeft dit antwoord geholpen?
Bedankt! Jouw mening is belangrijk voor ons.
Indien het antwoord niet is gevonden dan kunt u doorgaan met zoeken of contact opnemen.
Powered by inbenta