Typ de vraag of een trefwoord
Tips voor zoeken

Om te zoeken is het mogelijk om één of meer trefwoorden te gebruiken of een complete vraag. Het systeem zoekt de meest logische antwoorden naar aanleiding van de gebruikte zoekterm(en). Gebruik bij het zoeken daarom simpele woorden of zinnen.

Als er geen antwoord wordt gevonden of het antwoord niet voldoende informatie geeft, klik dan bij de vraag 'Heeft dit antwoord geholpen?' op 'Nee' en neem contact met ons op voor meer informatie.

Welkom!

Afgelaste / Verschoven events

Home

Klik hier voor een overzicht van alle verschoven events.

 

Heeft dit antwoord geholpen?
Bedankt! Jouw mening is belangrijk voor ons.
Indien het antwoord niet is gevonden dan kunt u doorgaan met zoeken of contact opnemen.

Soms is een organisator genoodzaakt een evenement af te lasten of te verschuiven.

Dit is vervelend voor alle partijen en iedereen doet dan ook altijd zijn uiterste best dit te voorkomen, maar helaas lukt dit niet altijd.

Verschuift de datum, tijd of locatie van een event, dan blijft jouw ticket gewoon geldig en hoef je verder niets te doen.
Kan je door de verandering niet naar het evenement, dan kan je in de meeste gevallen je geld terugvragen
In de regel krijg je het ticketbedrag exclusief de servicekosten terug. Dit wordt bepaald door de organisator.

Is een event geheel afgelast dan kan je tot vijf jaar na de datum van het event je geld terugvragen.
Heeft dit antwoord geholpen?
Bedankt! Jouw mening is belangrijk voor ons.
Indien het antwoord niet is gevonden dan kunt u doorgaan met zoeken of contact opnemen.

 

Heb je de tickets via ons callcenter of website gekocht, dan kan je online je geld terugvragen.
Als je de tickets telefonisch hebt gekocht, vermeld dan ook het rekeningnummer waarnaar wij het geld kunnen overmaken.

Heb je jouw tickets bij een van onze verkooppunten gekocht, dan verzoeken wij je de tickets per post op te sturen.
Stuur dan alsjeblieft ook je naam en rekeningnummer waar we het geld naar mogen overmaken mee.
Je mag dit sturen naar:

Ticketmaster Klantenservice
Antwoordnummer 18430
2501 WK Den Haag
Postzegel is niet nodig

Tip: Maak een kopie van de tickets, voor het geval ze kwijtraken in de post.


 

 

Heeft dit antwoord geholpen?
Bedankt! Jouw mening is belangrijk voor ons.
Indien het antwoord niet is gevonden dan kunt u doorgaan met zoeken of contact opnemen.

 

Servicekosten worden niet vergoed bij een afgelast of verschoven event.
Hiermee worden door Ticketmaster en de organisator namelijk de kosten gedekt die al zijn gemaakt om tickets te kunnen verkopen.

Hieronder vallen o.a. kosten voor de bedrijfsvoering.


Dat servicekosten niet worden vergoed bij een afgelast of verschoven event is ook beschreven in onze Algemene Voorwaarden

 

Heeft dit antwoord geholpen?
Bedankt! Jouw mening is belangrijk voor ons.
Indien het antwoord niet is gevonden dan kunt u doorgaan met zoeken of contact opnemen.

 

Als een event wordt verschoven of geheel wordt afgelast, dan sturen wij, of de organisator, een e-mail naar alle klanten met tickets voor het betreffende event.
Heb je jouw tickets bij een verkooppunt gekocht, dan kunnen wij je helaas niet informeren omdat we jouw gegevens niet hebben.

Het komt soms voor dat deze e-mail in de spamfilter/ junkmailbox terecht komt.
Hierdoor kunnen wij niet beloven dat we iedereen kunnen bereiken.

Tip: Check voor je van huis gaat onze website, of die van de zaal, of een van de social media kanalen van de zaal of artiest voor het laatste nieuws rondom het event.
 

 

Heeft dit antwoord geholpen?
Bedankt! Jouw mening is belangrijk voor ons.
Indien het antwoord niet is gevonden dan kunt u doorgaan met zoeken of contact opnemen.

 

Nee, het is niet nodig om je tickets te ruilen.
Ze blijven namelijk geldig voor de nieuwe datum, tijd of locatie.

Ook lidmaatschapstickets blijven geldig voor de nieuwe datum, tijd of locatie.
Als er voor een nieuwe locatie geen lidmaatschapsticket nodig is, neem dan contact met ons op om je geld terug te vragen.
Een lidmaatschapsticket is een maand geldig.
Als het event is verschoven naar een datum buiten deze maand, dan is het ticket op deze datum geldig én in de maand waarvoor deze origineel is bedoelt.
 

 

Heeft dit antwoord geholpen?
Bedankt! Jouw mening is belangrijk voor ons.
Indien het antwoord niet is gevonden dan kunt u doorgaan met zoeken of contact opnemen.

Klik hier voor een overzicht van alle afgelaste events.

 

Heeft dit antwoord geholpen?
Bedankt! Jouw mening is belangrijk voor ons.
Indien het antwoord niet is gevonden dan kunt u doorgaan met zoeken of contact opnemen.
Bij een verzekering betaal je een premie om kosten te vergoeden ‘in het geval dat’ er iets gebeurt wat wordt gedekt door de betreffende verzekering.
Deze premie wordt niet vergoed, ongeacht of er wel of geen gebruik wordt gemaakt van de verzekering.
Dit geldt ook voor de annuleringsverzekering op tickets en bij een afgelast of verschoven evenement wordt deze niet vergoed.
 

 

Heeft dit antwoord geholpen?
Bedankt! Jouw mening is belangrijk voor ons.
Indien het antwoord niet is gevonden dan kunt u doorgaan met zoeken of contact opnemen.

Ben je in het bezit van tickets waarop het Ticketmaster logo staat, maar heb je deze niet (zelf) via www.ticketmaster.nl, ons Contact Center of een van de verkooppunten gekocht? Dan kunnen wij de tickets helaas niet ongeldig maken en terugbetalen.

We betalen bij een afgelast of verschoven event alleen tickets terug aan de accounthouder van de tickets, via de oorpsonklijke rekening- of creditcardgegevens. Ongeacht op welke andere website de tickets gekocht zijn.

Verzoeken hieromtrent nemen we niet in behandeling. 

We adviseren je in zo'n geval contact op te nemen met degene van wie jij je tickets hebt gekocht.  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Heeft dit antwoord geholpen?
Bedankt! Jouw mening is belangrijk voor ons.
Indien het antwoord niet is gevonden dan kunt u doorgaan met zoeken of contact opnemen.
Powered by inbenta